logo2.png

Skupinové tréningy

3 telocvične s rozlohou 80m2, 120m2, 150m2
- telocvične prispôsobené ako na bojové športy tak aj na tance a fitnes cvičenia
- každá z telocviční samostatne ozvučená a vybavená rekuperáciou

- široká škála skupinových kurzov : Bodyforming

                                                                          Bosu pilates
                                                                          Bosu Total Body
                                                                          Crosstraining
                                                                          Funkčný tréning
                                                                          HIIT
                                                                          Jumping
                                                                          Kruhový tréning
                                                                          Ľudové tance
                                                                          Pevný zadok
                                                                          Pilates
                                                                          Piloxing
                                                                          SM systém
                                                                          3D Pump

DSC_0117_edited_edited.jpg
12-2.jpg

FITNESS

Kruhový tréning

  • Kruhový tréning je vhodný pre všetkých

  • športovcov i širokú verejnosť, pokročilých aj začiatočníkov. Pre ľudí, ktorí sa nešpecializujú na jednu konkrétnu pohybovú schopnosť, ale chcú zlepšiť kondíciu a získať určitú športovú všestrannosť. 

  • Prebieha prostredníctvom viacerých stanovíšť, ktoré sú zamerané na rôzne partie tela.

  • Cviky sa cvičia v jednom kruhu za sebou bez prestávky. 

  • Každý cvik má určený počet opakovaní alebo vopred stanovený čas.

Bodyforming

  • Je intenzívny a silový tréning zameraný na precvičenie celého tela a formovanie postavy

  • Využíva ako cvičenie s vlastnou váhou tak širokou škálou pomôcok ako závažia, kettlebelly, step schodíky, flexibary, posilovacie vaky, wall bally a iné…

  • Je ideálny ako na chudnutie, tak na kondíciu ako aj na formovanie problematických časti tela

  • Je vhodný pre všetky vekové kategórie

Crosstraining

  • Pre ženy a zmiešaný

  • Skupinový tréning využívajúce Cross Training metódu

  • Keďže žensky metabolizmus a nervový systém sa líši od mužského ženský tréning je prispôsobený špecificky pre ženy.

  • Vhodné pre odhodlané a súťaživé ženy ktoré majú radi ťažší tréning a neboja sa výziev.

  • Tréningy sa prevádzajú v tímovom duchu vo forme spoločných a individuálnych cvikov.

Jumping

  • Je skupinové cvičenie na patentovaných trampolínach pod vedením profesionálneho inštruktora za sprievodu hudby

  • Posilňuje všetky svalové partie

  • Rozvíja koordináciu, motoriku a stabilitu, zrýchľuje lymfatický obeh, zlepšuje kondíciu, spomaľuje starnutie

Pilates

  • skupinové cvičenie s fyzioterapeutkou, ktoré aktivizujú hlboký stabilizačný svalový systém

  • vynikajúce pre ľudí , ktorý majú boľavý chrbát

  • spája koordináciu dýchania s pohybmi, zlepšuje rovnováhu a flexibilitu, spevňuje a zároveň naťahuje oslabené svaly, zlepšuje kondíciu,zmierňuje stres.

  • posilňuje oslabené svalové skupiny medzilopatkového, podlopatkového, brušného a sedacieho svalstva, naťahuje skrátene prsné svaly, svalstvo v oblasti driekovej chrbtice a bedrovo-driekové svaly.

Piloxing

  • formuje, posilňuje, spaľuje a samozrejme zabáva!

  • je najnovší fitness program, ktorý je spojením pilatesu, boxu a tanca. Tanec prináša zábavu, pilates preťahuje svalstvo a box spaľuje tuky.

  • Odmenou je pekná, pevná a štíhla postava.

3D Pump

  • Je fantastické cvičenie, ktoré využíva nástroj v podobe nakladacej činky, ale aj tradičné drepy, výpady, tlaky či zdvihy

  • Každý klient si podľa svojej výkonnosti a sily volí záťaže individuálne

  • Výsledkom kombinácie silového tréningu a kardio aktivity je dôkladné precvičenie celého tela

  • Vynikajúce cvičenie na vyrysovanie a spevnenie svalstva

Bosu pilates

  • Cvičenie na BOSU lopte zamerané na chudnutie (spaľovanie tukov) a posilnenie celého tela. Obsahom sú cviky na nohy, boky, brucho, chrbát a ruky. Cvičenie na BOSU a s pomôckami (loptičky, gumy, malé činky), posilňuje sa naraz viac svalov tela. Cieľom kurzu je dostať sa do formy.

  • počet cvičencov 12

  • malá telocvičňa

HIIT

  • Vysoko intenzívny intervalový tréning. pri ktorom meníte krátke intervaly vysokej intenzity cvičenia a krátke intervaly miernej intenzity alebo odpočinku.

  • Pomáha pri zhadzovaní tuku a spálení veľkého množstva kalórií za krátky čas.

  •   Dosah na metabolizmus a spaľovanie kalórií pokračuje aj niekoľko hodín po každom jednom tréningu (takzvaný „Afterburn effect“).

  • Efektívny nástroj ako spevniť celé telo, vyformovať si postavu a zlepšiť kondíciu, vhodný pre začiatočníkov aj pokročilých.

  • Zmiešaný /ženy-muži/

Pevný zadok

  • Pevný zadok  

  • Bez ohľadu nato, aký tvar pozadia máte, na tomto skupinovom cvičení ho zlepšíme a  dostaneme do formy. 

  • Tréning zahŕňa kombináciu silových aj izolovaných cvikov na zadok a nohy v rôznej  obtiažnosti pre dosiahnutie maximálnych výsledkov s vlastnou váhou alebo rôznymi cvičebnými pomôckami (činky, KB, gumy, ...)

  • Vhodný pre začiatočníkov aj pokročilých 

  • ​Pevný zadok slúži aj ako prevencia pred bolesťami spodného chrbta a kolien.

SM systém

  • Hlavný efekt metódy je vyvolanie trakčnej (naťahovacej) sily v oblasti
    medzistavcovej platničky

  • liečba bolesti chrbtice

  • prevencia vzniku ochorení chrbtice a celého pohybového aparátu

  • korekcia poruchy medzistavcových platničiek, skoliózy, problémov po operácii
    chrbtice

  • zlepšenie funkcie vnútorných orgánov a celkové spevnenie tela

  • pravidelná regenerácia pri sedavom zamestnaní

Funkčný tréning

  • Prevencia zranenia v bežnom živote

  • Zlepšenie „funkčnosti“ nášho tela

  • Spevnenie a posilnenie kĺbov, šliach, kostí a väzív

  • Rozvoj pružnosti, sily, rýchlosti, stabilizácie

  • Využívanie rôznych pomôcok ako bosu, trx, mechy, činky, medicimbaly, airbike, veslo, skierg, kettlebell, cvičebné gumy, balančné dosky, flowin...

​© 2020 by R+R Fitness. Designed JPSP created with Wix.com